اکسل در خانه
اکسل در خانه

اکسل در خانه

چمدان قدیمی یک جعبه بزرگ تزئین شده

شاید خیلی وقتها دوست داشته باشید وسایل خود را در جعبه های تزئین شده قرار دهید، من برای این کار یک چمدان قدیمی داشتم که به شکل زیر تزئین کردم شما هم می تونید از وسایل قدیمیتون استفاده کنید.








برای تهیه کافیه از مقداری پارچه برای چین دادن دور چمدان و نوارهای مختلف برای پوشاندن درزها استفاده کنید ، پارچه های گیپور ، سنگهای تزئینی ، مقداری خز یا پر سفید و پارچه های مختلف برای درست کردن گلها که در خانه های ما جزء دور ریزها هستن هم به کار میان

من همه را از وسایلی که توی خونه داشتم درست کردم ، تنها کاری که کردم انتخاب بود که پارچه ها و سنگهایی که داشتم انجام دادم تا هماهنگی لازم را داشته باشه


بدین ترتیب شما با سلیقه خود می تونید وسایل خود را در جعبه های زیبا با هزینه کم قرار دهید.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد